Tak už je to tady. Tvrdil jsem to už od začátku. Čtěte!
Washington – Američané věří internetu a vidí v něm budoucnost zpravodajství. Převálcuje podle nich tisk, rádio i televizi.
Investujte do webu
Průzkum ukazuje, že strategie amerických novinových vydavatelů, kteří v poslední době více investují do svých webových stránek, je zřejmě správná.
Massachusettský list The Christian Science Monitor vydává tištěnou verzi už jen jednou týdně, seattleský The Seattle Post-Intelligencer je od 18. března letošního roku stoprocentně online a coloradský The Denver Post přestal s distribucí své tištěné verze v některých odlehlejších částech „svého“ státu.
Svou internetovou verzi významně posílily i jedny z nejznámějších novin vůbec – The Washington Post. A Američané si na webové stránky novin i televizních stanic rychle zvykli. Za důležitý zdroj informací považuje internetové stránky celonárodních novin 49 procent obyvatel USA (u lokálních to je 41 procent), internetové stránky celonárodních televizních sítí 43 procent (u lokálních televizí 34 procent).